INTERNETOVÝ MARKETING JE KĽÚČOM
K ÚSPECHU NA INTERNETE

Máte web stránku alebo e-shop? Skvelé, pretože väčšina obchodov sa dnes odohráva on-line. Mať web však ani zďaleka nestačí! Je potrebné položiť si v súvislosti s Vašimi stránkami ďalšie otázky:

  • Je Váš web alebo e-shop úspešný?
  • Priniesli Vám web stránky viac objednávok?
  • Máte web navštevovaný alebo len na okrasu?
  • Je Váš web dostatočne navštevovaný, ale neuzatvárate dostatok obchodov?
  • Ste na internete dostatočne viditeľný? Ako je na tom Vaša konkurencia?
  • Aké máte pozície vo vyhľadávačoch?
  • Máte spokojných zákazníkov, ktorí sa ku Vám vracajú?

Internetový marketing rozhoduje o tom, či na internete budete napredovať alebo zapadnete prachom.
Bohužiaľ, už dávno neplatí, že dobrý tovar sa predáva sám – najprv musíte dať potenciálnym zákazníkom informáciu, že existuje. Musíte to urobiť v pomerne rýchlom čase, pretože konkurencia chce rovnako ako Vy uspieť a napredovať. Na internete doslovne platí Nepredbiehajú veľkí malých, ale rýchli pomalých.

Prečo marketing na Internete?

Internetový marketing vytvoril nespočetné množstvo príležitostí na priame oslovenie presne vybranej cieľovej skupiny v správnom čase, 24 hodín denne, v zlomku sekundy. Marketing uskutočňovaný prostredníctvom vyhľadávačov ako Google je úžasný nástroj. Na rozdiel od tradičnej reklamy takmer nikoho nevyrušuje. Informácie sa zobrazujú po vložení určitého slova či slovného spojenia. Je to obsah, ktorý vaši potenciálni zákazníci skutočne hľadajú a žiadajú.

V posledných rokoch sa stali vyhľadávače primárnym zdrojom pri hľadaní produktov a služieb. Patria k veľmi silným marketingovým nástrojom pre spoločnosti všetkých rozmerov. Dokonca, aj keď ste malá firma, ktorá obchoduje na lokálnej úrovni, viac ako 65% vašich potenciálnych zákazníkov hľadá on-line a skončí u Vás alebo u konkurencie.

Cieľom on-line marketingu je získať nových návštevníkov, udržať ich na stránke a premeniť ich návštevu na obchod.

Úspešný marketingový program na internete neznamená len optimalizáciu vašej stránky alebo reklamné priestory. Ak chcete vytvoriť kvalitný marketingový program, musíte vybudovať cieľové stránky so špecifickým obsahom, aby ľudia, ktorí sa na vašu stránku prekliknú, dostali všetky potrebné informácie, ktoré hľadajú.