AKO SOCIÁLNE SIETE OVPLYVŇUJÚ SEO?

Vyhľadávač ako Google tradične ohodnocuje stránky, ktoré boli prepojené s inými dôveryhodnými zdrojmi, prípadne také, ktoré na ne poukazujú. Podstatou je, že čím viac sú stránky spojené, tým je pravdepodobnejšie, že nejaká komunita považuje túto stránku za autoritu.

Sociálne médiá umožňujú ľuďom, aby okrem webových stránok hlasovali za hodnotný obsah. Ich hodnotenia poskytujú spoľahlivé signály pre vyhľadávače hovoriac, že ide o dobré webové stránky.

Ako z toho vyťažiť maximum pre Váš biznis?

Obsah sociálnych sietí (Facebook, Twitter či dokonca YouTube videá) zodpovedajúci kľúčovým slovám, ktoré boli vyhľadávané, majú aktuálne významné miesto vo výsledkoch vyhľadávania. Online prítomnosťou Vašej značky na sociálnych sieťach si vytvárate väčšie množstvo výsledkov v prípadoch, že sa hľadá vaša značka alebo firma.

Výsledky môžete maximalizovať tak, že správne vyplníte svoje profily. Názov profilu by mal niesť skutočný názov spoločnosti alebo značky. V popise použite kľúčové slová a vložte URL odkaz na Vašu stránku či blog. Samotné vytváranie účtov na stránkach sociálnych médií však nestačí. Nato, aby ste vaše SEO podporili, musíte byť aktívny a zdieľať obsah súvisiaci s Vašou značkou.
Nevyhnutné je napĺňanie svojej stránky hodnotným obsahom.

Sústreďte sa na kvalitný obsah Vašich stránok, pretože čitatelia ho budú zdieľať a ďalej šíriť!

Vytváranie zaujímavého a hodnotného obsahu, ktorý budú ľudia ochotní zdieľať, je skutočnou zbraňou, ako pozitívne ovplyvniť Vaše SEO. Ak ľudia pokladajú Vašu stránku alebo obsah za zaujímavý a prospešný, je oveľa pravdepodobnejšie, že ho budú ďalej zdieľať a šíriť cez sociálne médiá. Verte tomu, že vyhľadávače si uvedenú skutočnosť zaručene všimnú.