Porovnávače cien Vám prinesú
nových zákazníkov

... oslovte zákazníkov, ktorí sú rozhodnutí nakúpiť!

Cenové porovnávače navštevuje čoraz viac spotrebiteľov, pretože na jednom mieste môžu zistiť parametre produktu, o ktorý majú záujem, a porovnať si jeho cenu v rôznych eshopoch. Štatistiky dokazujú, že cena nie je jediný parameter, podľa ktorého sa spotrebitelia rozhodujú, preto eshopy prezentujúce sa v porovnávačoch dosahujú pri minimálnych nákladoch výsledky. Presvedčte Vašich návštevníkov, aby sa rozhodli pre Váš e-shop!
Porovnávače cien Vám privedú zákazníka ktorý je rozhodnutý nakúpiť. Budujte dôveryhodnosť a poskytnite dostatok informácií aby u Vás nákup aj zrealizoval.

Porovnávanie parametrov a cien produktov je nevyhnutnou súčasťou každého online nákupu. Aj preto dávajú zákazníci pri hľadaní najlepšej ponuky čoraz častejšie prednosť cenovým porovnávačom, kde nájdu všetky potrebné informácie o e-shopoch, produktoch, skúsenostiach či hodnoteniach na jednom mieste.

Pre e-shopy sú cenové porovnávače jedným z najefektívnejších spôsobov zvyšovania predaja a to nielen vďaka ich nízkym cenám. Pozrite si ďalšie výhody, ktoré získava každý eshop pridaním svojich produktov na porovnávače cien.

Hlavné výhody porovnávačov cien:

  1. Oslovenie správnych zákazníkov. Väčšina zákazníkov má pri využití cenových porovnávačov vybraný produkt, ktorý chcú kúpiť. To zaručuje, že z porovnávačov získavajú e-shopy práve zákazníkov v konečnom štádiu nákupného procesu, ktorí sa rozhodujú, v ktorom obchode nákup zrealizujú.
  2. Vysoko efektívny zdroj návštev. Zároveň, cena 3 až 7 centov za klik, zaručuje dobrú návratnosť investície do pridania produktov na porovnávače!
  3. Možnosť presadiť sa aj bez prvých pozícií na Googli. Máloktorý e-shop sa dokáže cez dobrú SEO optimalizáciu dostať na top pozície vo vyhľadávaní na Googli pre všetky svoje produkty. Vďaka dobrým pozíciám porovnávačov vo výsledkoch vyhľadávania ostávajú v hre o zákazníka aj e-shopy s menej úspešnou SEO optimalizáciou.
  4. Získanie hodnotení od zákazníkov. Čoraz viac zákazníkov dáva pri online nakupovaní prednosť e-shopom, ktorých spoľahlivosť je overená priamo inými zákazníkmi. A práve cenové porovnávače dávajú e-shopom možnosť aktívne získavať a prezentovať hodnotenia od ich spokojných zákazníkov.